Od petka, 1. 1. 2021, vsa mobilna in spletna plačila zahtevajo dodatno avtentikacijo uporabnika. Evropska komisija je izdala zahtevo, ki velja tudi v Sloveniji, pri vseh spletnih ponudnikih.

 

Kako to vpliva na uporabnike spletne strani Natura-vitalis.si?

  1. Pri spletnem/mobilnem plačilu na spletni strani www.natura-vitalis.si boste morali izvesti dodaten korak za preverjanje identitete.
  2. Vsaka banka ima drugačne korake pri preverjanju identitete: preklop na aplikacijo banke ali aplikacijo izdajatelja kartice, identifikacijo prstnih odtisov, prejem kode za preverjanje na SMS …
  3. Namen nove direktive je zagotavljanje večje varnosti pri spletnih plačilih in manj možnosti zlorabe kartice. Vaš postopek spletnega plačila bo tako (lahko) počasnejši in morda bolj zapleten.

Velja si zapomniti:

  1. Pri svoji banki preverite, kako je implementirala novo EU direktivo (v spletni brskalnik vtipkaj ime banke in “PSD2”).
  2. Preverite ali vaša banka zahteva dodatne aplikacije in varnostne ukrepe za izvedbo spletnih plačil.
  3. Ko zaključite plačilo se vrnite na našo spletno stran in preverite, ali je bil nakup opravljen.
  4. Če pride do težav, ali vaše plačilo ni bilo izvedeno, poizkusite z drugo kartico ali plačilnim sredstvom druge banke oziroma izdajatelja. V primeru težav se obrnite na našo podporo na telefonski številki 02/22 80 494 ali info@natura-vitalis.si.